dagen og dagens vær

morningen gikk fra meg og jeg rakk ikke vær innlegget mitt,men det har vært en skyet dag ingen vind og bare litt regn

og tro det eller ei ute er det 10+ grader ))

I dag startet strikkekafeen igjen etter juleferien,siden det var litt regn i luften valgte jeg å gå gjennom tunellen og ikke gamleveien på utsiden

det er svært liten trafikk her inne så en har oftast tunellen for seg selv

godt kledd for å gå gjennom tunell,ikke noe tull her i gården

På den andre siden av tunellen har vi en svær jettegryte,ja så svær att den er innegjerda

denne ble bevart da tunellen ble bygget,for egentlig skulle tunell innslaget gå gjennom jettegryten

så er jeg fremme ved ungdomshuset hvor vi har strikkekafe ) utsikten er det ikke noe  si på.

3 timer med hyggelig samvær ilag med kjekke damer fra bygda ,ei granne er der også så jeg sitter på med henne hjem igjen )

Hjemme har jeg fått hyggelig post,ja for her planlegges årets grønnsakssesong

det blir spennende for frøa kom i dag )) kålrot,fenikkel,gulrot,squash,pottetomat og quinoa ))

14 kommentarer

Siste innlegg