en herlige dag

Endelig en nydelig fin dag for oss også,med en vakker blå himmel mange plussgrader og mulighet for en sykkeltur )

jeg sykla til Bjørke,låste sykkelen nede ved fjorden og spaserte videre,jeg skulle besøke ei venninne ,her kan en velge å gå bilveien eller elvaveien,da er det selvsagt hyggligst å gå langs elva =) en god lakselv

jeg kommer meg opp og fortsetter innover dalen dalen ,eller utover hi hi

se for en nydelig himmel vi fikk i dag )

jeg kom over en liten flokk små kvite fugler,det var ikke lett å knipse dem for dei var overhode ikke rolige og satt helst bak en grein,men fant ut att dette er stjertmeis

veien går videre,jeg snur meg og knipser bilde mot den veien jeg har gått )

jeg fortsetter,nå skimter jeg heimen til venninna mi ) vi er to som kommer,det blir en svært trivelig ettermiddag,og vi fikk deilig lunch og gode kaker,da julen skal ut av denne heimen også nå )

Klokka tikker,jeg har et stykke hjem,begge damene vil gå et stykke ilag med meg,men se det vårast i hagen

for jammen dukket det opp tusenfryd overalt på plenen  )) herlig

Vel vi går som sagt et stykke sammen før vi tar farvel,det har vært en veldig kjekk dag ) jeg finner sykkelen og turen hjem går fort gjennom tunellen

det er vinter men jeg håper på flere fine sykkelturer for det er uansett vårlig ute )) ønsker dere en nydelig kveld

 

16 kommentarer

Siste innlegg