Vann

Ja i dag har det virkelig vært nok av vann her hos oss,det sildrer og renner overalt,og noen steder var det like før vannet gikk over sine breddegrader,men ut ville jeg og ut gikk jeg ))

Det var meldt virkelig høg flo i dag og mannen ville att jeg skulle se til naustene våre,jada vi har 2 stk )) så det var bare å kle seg godt i full regnhyre og gummistøvler.

Det var ikke så verst,det ble faktisk opplett da jeg gikk ut ))

sjøen gikk nesten helt opp på kaia,men bare nesten )

det gamle naustet,her er det ikke mulig å komme seg tørrskodde inn

vi var litt mer fornuftige da vi sette opp det nye ) for her kom det på plass en sidedør,vannet gikk opp til døren,men vi kan gå tørrskodde inn

ja det meste låg under vann,var slik det skulle vært i badesesongen hi hi ,men da er sjøen meget lave ………..

det plasker

det renner

og det plasker

og det renner ennå mere

Jeg gikk for det var egentlig ganske fint ute

jeg ser hjemover,det brygger på noe i fjellene men jeg fortsetter og går helt til endes før jeg snur,halveis hjem igjen får jeg en skikkelig våt byge,men jeg er godt kledde så jeg blir ikke våt ,og vel heime ja da letner det opp igjen

jeg er hjemme,jeg fyrer opp i peisen ,setter på kaffe og får venninnebesøk,vi strikker og har en trivelig stund sammen,dagen ble ikke så aller verst )

ønsker dere en fortsatt fin kveld

16 kommentarer

Siste innlegg