når det regner

ja da må en finne på noe også,og i dag ble det som dere hvet en dag i Volda )) jeg fikk tak i tarmer til å stappe pølser )) så planen er å prøve det på fredag )

Så hentet jeg pakken jeg har ventet på ) og jeg er meget fornøgde med kjøpet

denne fikk jeg i julegave med ene sønnen ) og dama den jeg fikk var i minste laget så jeg bestilte ny i riktig str ,så i sommer har jeg planer om å være dronning hi hi ,og når jeg alikavel var inne på bajas så kjøpte jeg en trøye til

ja da tror jeg att bobilgarderoben er klar hi hi )

Nå hadde jeg noen timer til rådighet før bussen skulle hjemover,då kom jeg til å tenke på sommerferien,skal jo til Island og bade i den blå lagunen og ellers i varme kulper ) da måtte det bli en ny badedrakt for den gamle er nokså gjennomsiktig blitt etter bruk i varmtvannsbasseng

da var det greit att fjordårsmodellene var til halv pris i dag

jeg gikk på cafe og spiste lunch og handlet litt ,tittet på litt mer salg uten å kjøpe noe,så var klokken der og bussen dukket opp )

Været var ganske ok den tiden jeg var på handel,men du kor det regnet da bussen kjørte hjemover ),vel hjemme fikk jeg fyr i ovnen,jeg fikk ferdig middag med svigermor og det hadde kommet blad i posten )) da kan en ikke klage på dagen da

ønsker dere en hyggelig kveld )

26 kommentarer

Siste innlegg