tur over fjellet

mandag,strikkekafe og flere alternativer for å komme seg dit ) jeg valgte den fineste veien og den lengste,nemlig over fjellet eller åsen som vi sier her ))

turen gjennom granskogen er den brattaste biten,en får fort opp varmen gjennom denne ) jeg stoppet opp og fulgte 2 ekorn en stund,men fikk dem ikke på film

det er svært tørt og fint i fjellet her no

en selfie på toppen før en går ned på den andre siden må til )

et hjerte på veien

det var bare så deilig å gå her i dag ))

i morgen vil jeg over på den andre siden av fjorden som dere ser her og gå opp mot hytta vår i Bakkedalen ) som er oppe og innover fjellet vi ser

et gammelt tun midt på et jorde

så er jeg fremme ved ungdomshuset og tar bilde utover mot Leira og Viddal )

8 damer på strikkekafe,latteren sitter løst og vi får noe fine timer sammen,hjem igjen fikk jeg far med ei venninne som hadde bil )

Det har vært en nydelig mandag

 

19 kommentarer

Siste innlegg