oppsøkte solen

jeg og 2 venninner oppsøkte solen i dag,ja når er det bare jeg av oss tre som ikke har fått sola tilbake på tunet ennå ) men vi tok turen sammen alikavel.

Turen gikkk oppover mot Bakkedalen ,en dal hvor vi som bor her har felleseter,bare att no er det ikke i drift,men vi har hyttene våre.Vi gikk ikke helt inn til hyttene  det tar vi igjen når det er varmere og sol hele veien,men vi gikk opp alle svingane og helt opp der sola tittet frem,

det er grusvei hele veien frem,og veien slynger seg sving etter sving som trollstigen )

vi er oppe og her går veien innover i dalen,vi ser sola og peiler oss inn på den

vi sette oss på marka her,sola skinte oss rett i ansiktet,vi hadde med både niste og kaffe og sitteunderlag,det var balsam for sjelen å sitte her oppe )

fruene ville ikke på bloggen så det får bli med fruensvilje )

trioen går nedover igjen,sola forsvant i høgda så det gjalt å følge etter den nedover

sola fulgte oss hele veien ned til fjorden hvor bilen var parkert,det var en aldeles nydelig dag og jeg koste meg skikkelig.

Vel hjemme tok jeg en kaffekopp oppe hos svigermor,jeg var kald på lårene og det var godt å sitte i den varme kjøkkenet og kjenne varmen ))

Ha en fin kveld da

17 kommentarer

Siste innlegg