10 februar

I dag starter dagen med knekkebrød til frokost )

jeg tok makrell på )

Ja for jeg tok noen blodprøver for litt siden ,i går kom svaret ,jeg hadde Dvitaminmangel ,mesteparten av D vitaminet får vi gjennom solen,men det er jo ikke mye en får gjort med det siden solen ikke når ned til meg ennå,vel jeg må ta tilskudd i 3 måneder før nye blodprøver tas.

En sykdom som kan være årsaken er osteoperose,jeg har osteopeni og om en uke skal jeg ta ny røntgen for å se om dette utvikler seg,i mellomtiden får jeg bevege meg som best jeg kan,ikke bare bare i kulden .

medan jeg spiser lyser det rosa i fjella,jeg titter ut vinduet

jeg går videre ut på altanen

det er magisk å stå der i lyset

jeg går inn og rusler ut i hagen,jeg må få med meg det hele for dette varer kort,men det blir en vakker dag,himmelen er blå og jeg skal kose meg )) ønsker dere en nydelig fin dag

18 kommentarer

Siste innlegg