en tur til Hornindal

i dag ble det en tur ilag med min svigermor igjen,hun hadde sine avtaler og jeg hadde en fin rusletur med kamera,kjekt å gå litt andre ruter enn her hjemme når anledningen byr seg

det er ikke store sentrum ,men akkurat passe og veldig koselig

det er koselig her langs stranden,ja en campingplass er det også her

det ble en tur innom Volda også,nå fikk ikke jeg det jeg skulle ha på apoteket ,men det ordner seg endten i morgen eller i neste uke )) da jeg kom hjem fikk jeg en hel bærepose full av sild,hvor heldige kan en ikke bli )

det meste har jeg lagt i salt,da blir det både spekesild og påleggsild som vi kan nyte lenge

men litt ble til karbonader også

så takk til min gode venninne som deler så raust om seg )når dei får masse

da vi spiste middag i kveld var det godt å sitte og se sola farge fjelltoppane våre helt rosa,det ble en fin dag

 

17 kommentarer

Siste innlegg