11 februar

god morgen.Vi er velsignet med aldeles nydelige dager

så leser jeg innlegget til etdiktomdagen,hun har fanget noen fine bobler,toini og nathless er flink til å ta slike fine boblebilder og jeg har tenkt det må være gøy ) så ser jeg som sagt noen fine i dag og tenker fort hi hi ,dette måtte jeg prøve for ute er det 6.6-

blander litt zalo og ut på altanen


dei fleste sprakk men en landa,jeg studerer den

det begynner å fryse til,jeg tenker det må gå ann å vente inne for ute er det kaldt,venter et minutt før eg titter ut,HA HA  den miste luften

vel jeg skal leke mer med dette men ikke no = vi skal til Måløy og besøke mine foreldre som begge har hatt mega uflaks i vinter en datt og braut lårbein og ei snubla og tok seg for noe som endte med brudd i begge håndledd,ja så uheldige kan noen bli,i dag skal dei få både sjokolade og blomster ))

Ha en fin dag

21 kommentarer

Siste innlegg