Måløy

Vi har hatt en fin dag i Måløy i dag

vi hadde et vakkert vær hele dagen  ,det var veldig hyggelig å besøke mine foreldre tross omstendighetene med brudd i både hender og hofter og begge var i godt humør )

På veien til Måløy kjører vi forbi et steinhus som jeg alle tider har likt,i dag stoppet vi og gikk opp for å se huset,og overaskelsen var stor da jeg oppdaget att det var en gammel fjøs

løda var åpen og jeg tittet inn

jeg synes det var et fantastisk flott bygg )

utsikt fra rommet til min pappa,det går mot kveld og himmelen er gyllen over fjella,det gjør vont å ta farvel,men sånn er livet,jeg hvet att dei blir tatt godt vare på på heimen.

Turen hjem var magisk og vi storkoste oss

sola gikk ned ,og etterhvert kom månen fram,den var like magisk som kvelden

 

16 kommentarer

Siste innlegg