det går den skjeive vegen

ja jeg hadde igrunnen håpet att det hadde stabelisert seg,jeg snakker om beintettheten.

For 2 år siden fikk jeg påvist osteopeni,det er forstadie til beinskjørhet,jeg trente mye i fjor,jeg spiste ikke søtsaker og chips og jeg gikk ned mange kilo,og jeg synes selv jeg spiser sunt,men alikavel i dag var jeg på sykehuset og tok ny beintettingsprøve og kurven går feil vei,den heller stadig mot beinskjørhet (

Så i tillegg til D vitamin skal jeg også ta calsium og K vitamin,så får jeg bare håpe att utviklingen går sakte.

Ellers hadde jeg en fin dag i Volda

fra sykehuset gikk jeg elvadalen ned til sentrum,her glemmer en att vi er i bebygget område )

her såg det ut som en bløtkake som kom seilande på elva,men det er skum )

jeg kommer til sentrum,og det første en går seg på er presteboligen,men den er ikke i bruk av presten )

det er et par imponerande trær på tunet,ask ,og dei er virkelig gedigne

jeg besøkte endene,og jeg hadde rikelig med tid til å finne en bursdagsgave og jammen ble det både bukse og tskjorte på meg )) og en tur innom helsekost hvor jeg fikk såler som skal være helsebringande.

Det ble en fin og tørr dag,vel nesten tørr regnet kom idet jeg steg inn på bussen

19 kommentarer

Siste innlegg