en kjempekoselig dag

Da jeg stod opp i dag var planene difuse,jeg tenkte på en skautur men ofte ombestemmer jeg meg ) det gjorde jeg ikke ,det ble tur i fjellet og jeg angrer ikke ,bli med da vel )

jeg spaserer ut til sommerfjøsen vår,her går en turvei opp i fjellet

jeg tok disse bildene fra stien da jeg gikk ned igjen,men det er samme tur opp )

så er jeg oppe på utsikten og kan nyte utsikten ut gjennom fjorden

tar vi bilde den andre veien så ser vi så vidt Leira bak trærne

en selfie ,for joda fruen er med ))

med på tur var en sag,jeg skulle ha noen emner

kniv var også medog et friskt eple full av deilig saft ))

planen min er å spikke noen små steinespader i tre,dei er greie å vente løk og annet på steikepanna )) jeg sagde emne av eine og hassel ) medan jeg satt der så dukket sola opp litt ut i fjelltoppane

det var bare så nydelig å sitte der høgt oppe og bare nyte )

Turen går nedover igjen og da jeg er nesten nede ringer ei venninne,hun og ei til ville ta en tur om jeg var hjemme )) og jeg var hjemme jeg,jeg rakk hjem og fikk på kaffen,men vel heime får jeg nok en telefon,ei 3 venninne ville også ta en tur om jeg var hjemme hi hi ,det ble reine kvinneforeninga i dag og det var utrolig hyggelig,en dag uten planer ) ja det ble en sosial og kjempetrivelig dag ))

21 kommentarer

Siste innlegg