måløytur

det er søndag,det er fastelaven og det ble Måløytur )

Vi våknet til en dag med noen skyer,men det såg ut til å bli en fin dag =) og det ble en fin dag

vi kjørte over fjellet siden været var så fint

og hjemme i Måløy skinte sola og varmet skikkelig ) for tiden er jo begge mine foreldre på heim siden begge har pådratt seg brudd og må ha hjelp,men min søster og svoger er hjemme på ferie så mamma får være hjemme på dagtid ,det var kos å spise middag hjemme i dag ))

Siden min pappa ikke kan gå alene etter brudd i lårbein og er noe dement er det ikke råd å ta ham hjem,men vi var smmen med ham også i hele ettermiddag =) pappa har bursdag om en uke så jeg bakte kake og tok med i dag,så fikk vi feire på forskudd )

fineste pappa og snillaste søster )) vi fikk en kjempefin dag ilag )

Snillaste syste lagde gave til meg også ))))))))men det får dere se i morgen )) ha en fortsatt fin kveld

31 kommentarer

Siste innlegg