8 mars

det har vært nok en vakker dag her inne i fjorden,våknet til 8- blå himmel og utsikter for en dag med solskinn )) solskinn fikk vi,men også noen skyer nå på ettermiddagen,temperaturen har steget til 2+ så her lurer det med et aldrig så lite værskifte tror jeg

jeg gikk ut tidlig,ja før sola nådde bygda,turen gikk i oppoverbakke,jeg skulle putte noen løpesedler i postkassene til dei som bor øvst oppe ) når jeg alikavel var ute og gikk gikk jeg like godt rundt garden

da jeg kom ned igjen hadde jeg bare gått en god halvtime,jeg har som mål ilag med fjellgeitbundingen å ha minst 3 aktiviteter i uken på minimum 1 time,så jeg fortsatte turen min ned til hovedveien og gikk tur langs fjorden også

så turen i dag endte opp med ca 2.5 time og til nå 13000 skritt,jeg sier meg fornøgde med det ))

11 kommentarer

Siste innlegg