er det mulig (

I dag ble det ikke et værbilde,men vi har hatt noe regn,noe sludd og lange perioder med opplett,temperaturen har vært ca 3+

ei venninne tok kontakt ,vi ville gå en tur,jeg oppdaget da årets første hestehov

det får være dagens værbilde ))

vel heime var det kaffe,men det dukket opp et par venninner til )) det ble en svært hyggelig ettermiddag.

Så var det det umulige som alikavel var mulig ( jeg har gjort en stor brøler ,sukk og det er bare min egen feil.

Med snart 20 000 bilder på maskina mi så greidde jeg det kunst stykke i dag og slette rubbel og bit,ikke et lite bilde igjen og bare halvparten ligger på hard disk ( hva jeg har trykt på hvet jeg seriøst ikke,men jeg trykte iallefall på noe som ikke skulle trykkes på.

mange bilder har blitt fotobøker,så det er greit,men jeg miste alle bilda av barnebarna ( det gode er att jeg og mannen ofte legger bilda på hverandres pc,så mannen har bilder,vi er ikke helt fri for dem,men min pc er tom,merkelig tom ( det er bare å innse feilen og begynne på nytt å fylle opp ))

26 kommentarer

Siste innlegg