Det er grunn for å smile

i går kveld deppa jeg litt,det å greie å slette alle sine bilder er ikke noe som bare preller av med et ja ja ,men så begynte jeg å tenke att jeg kjøpte en ekstra hardisk til macen,men hvor i alle dager var den da ? og jeg har lett,fargelagt litt og lett igjen,og den som leter finner hi hi .

Jammen var litt over 16000 av bilda lagt over på den hardisken ))

er det rart att frua selv smiler stort hi hi

bilder av fugler og trær kan en alltids knipse igjen,men noen blir med den ene gangen,som turen til preikestolen )) jammen godt jeg hadde dem .

i dag har dagen vært fin,jeg har vært ilag med min svigermor ,turen gikk til Grodås,og medan sviger gjorde sitt rusla fruen en tur og foreviget noe av det vakre

vel dagen min har iallefall vært fin ))

28 kommentarer

Siste innlegg