mandagens aktivitet

det var strikkekafe i dag,jeg hadde planer om å spasere,men jeg lette fram sykkelen,tenkte att dagens trim kunne være en blanding av sykkeltur og spasertur )

snøklokkene spretter opp alle steder,også nede ved naustrekkane

elven bruser,jeg går opp elvedalen og ikke bilveien

det gir en ro å rusle langs elva.

I dag var vi 5 damer på strikkekafe og jammen fikk vi både bløtkake og muffins også ) jada det er mandag,men siden det var marknad på huset i går og der var rester ,så fikk vi det til kaffen.

Da jeg skulle hjem gikk jeg en tur ned i fjøra

der står hegrene og speider etter gobiter,ja noen får gobiter også

hva er vår ?

jo våren er når tjelden kommer tilbake,og i dag var det første paret på plass

jeg finner sykkelen og sykler hjemover

det var masse liv bortmed et av nausta,jeg går av sykkelen,ville se hva det var,så flyr en måke op,så en til og ennå en til,det er da jeg ser att den ene ikke er en måke,det er ørna

og innen jeg klarte å feste den på linsa så var den høgt på himmeln,ja ja det var uansett en flott dag og mange fine opplevelser ))

Og dagens aktivitet gav 1 time sykkeltur og 1 time spasertur )) det sier jeg meg fornøgde med

16 kommentarer

Siste innlegg