Mitt første miniatyrhus

Vel om det er miniatyrhus hvet jeg ikke hi hi,har blitt så fasinert av ladyaugusta sine små miniatyrer og ble fristet til å prøve ) mitt miniatyrhus er helt garantert en kjempe i forhold til lady sin hi hi ,men jeg har kost meg i hele dag og det er vel det viktigste.

for noen dager siden var jeg en tur nede ved strandlinja og der samla jeg en del kvist som vannet hadde rensket fritt for bark,disse fikk bli med meg hjem,og i løda fant jeg en passe tykk plate med isopor

uten mål,tegning eller en direkte plan annet enn et bilde i mitt eget hode begynte jeg å bite av passe lange biter og limte på isoporplaten,for i mitt hode bygger jeg ett tømmerhus,litt skakt og skjevt er bare sjarmerande

tømmerhuset får et vindu i hver side

en entre må til

og litt romdeling

her blir det nok stue og kjøkken + gangen,det betyr att mitt hus må få en liten loftetasje så det blir soverom også )

men det får bli en annen dag,jeg må i tenkeboksen igjen for å finne ut hva jeg skal bruke til gulv i andre etasje ) om dere lurer så er miniatyrhuset mitt 44 cm langt )

28 kommentarer

Siste innlegg