første møbel på plass i miniatyrhuset

God kvelden.I dag har det vært en gjev dag,jeg var en tur på bedehuset på førmiddagstreff,og vi hadde besøk av mange geislige ) både biskop,prost og flere prester og diakon,dere skjønner att her var det et flott opptog ) etter litt sang og tale fikk vi masse god mat og da det var slutt gikk jeg og ei venninne en tur sammen før hun kjørte meg hjem igjen )

Vel hjemme begynte jeg på første møbel til miniatyrhuset mitt,jeg gikk på skattejakt i løda og nok en gang fant jeg et emne som vekket interesse ) det var det perfekte til et salongbord,så da ble det et salongbord da

som dere ser ligger det noe på bordet mitt,jeg har forsøkt å bøye til en skål ,det er metall fra en tom leverposteiboks )) må jobbe litt mer med den før jeg er fornøgde,men skål blir det

Da jeg satt på bedehuset kom jeg på en genial ide til huset mitt hi hi ,men det får dere først se i morge for jeg er ikke ferdige ennå )

26 kommentarer

Siste innlegg