miniatyrhuset får nye møbler

det går seg til og huset mitt fylles sakte men sikkert opp ) i går lagde jeg kjøkkenbord og kjøkkenstoler,for det synes jeg et kjøkken må ha )

papp og kartong,papir med trykk i fløyel og en type isopor + noen treplugger blir fine stoler

kjøkkenbord hva trenger en ? jo et syltetøylokk,skrukorken fra en melkekartong og en dørknott i plast ) + en bit stoffvoksduk

jeg limte duken fast og for att kanten skulle henge fint ned puttet jeg bordet med pålimt duk opp ned i en kopp ))

nå skulle mine møbler vært et hakke mindre,er jo så masse jeg vil lage hi hi ,men da måtte som sagt møblene vært mye mindre,og det hadde blitt et plundreri siden jeg mekker mest i tre ) ,huset mitt skal få et soverom,og jeg har tenkt å prøve med et toalett også,men da må jeg ha en etasje til,jeg har laget etasjeskille og gulvet et lagt,men tror etasjen skal få være løst og ikke fastlimt

det ble litt lavt under tak,så 1 etasje skal få et par stokker til i høgden ) sånn er det greit med tømmerhus hi hi ,videre er planen å bygge et mindre hus her oppe i andre etasje ,set skal rmme et soverom og do,resten skal være takterasse ,parasollen er allerede på plass

og vil en bytte farge på parasollen ,ja så har jeg et helt lager i flere farger )

ønsker dere en fin søndag

34 kommentarer

Siste innlegg