miniatyrhuset får kjøkken

I dag har jeg skikkelig kosa meg,det frista lite å gå ut i snødrevet ,så da har jeg valgt å jobbe med miniatyrhuset mitt,litt malejobb,sydd gardiner og bygget kjøkken ) det kommer seg

senga ble malt,dette er en dobbelseng må vite ) neste prosjekt er å sy dyne og pute )

salongbordet ble også malt,og jeg fikk opp gardiner

en skål i bokhylla har jeg laget,og på salongbordet et fat med epler og bananer + en blomstervase

arbeid med sofa er i gang oppe i hode mitt hi hi

mitt kjøkken ble litt i hyttestil med koketopp på benkeplatabenken er laget av isopor med pålimt benkeplate av golvbelegg

kjøkkenet har fått røde gardiner ja koketoppen er også laget av isopor,toppen er papp med pålimte kokeplater også i papp ) knottene har jeg stanset ut med hullmaskin på en leverposteiboks i metall

jeg manglet noe å ha bestikk i,så det måtte jeg lage

dere ser bestikket i hjørnet,det er en bit rør som en trekker ledninger i pålimt en lite pappbit og så malt,passer helt perfekt ))

det kommer seg ))

26 kommentarer

Siste innlegg