22 mars

3,5+ ute no,det stiger fort for da jeg stod opp var det bare 1+ ) det er kvitt ute etter en hel dag med snø i går,men det menger ikke,det smelter etterhvert ,sånn er det på denne tiden )

vi kan ane noe blått på himmelen,men det har meldt sludd,snø eller regn i dag,så vi kan vel bare drømme om sola ,jeg skal uansett kose meg og gi meg selv en fin dag )

Dere som følger miniatyrhuset mitt tror vel att jeg sitter stand by meddet hi hi ,er vel nesten,men bare nesten for jeg strikker litt innimellom,og nå har jeg ferdigstilt et par herresokker )

jeg bruker tynt garn og pinne nr 3,da blir det gode sokker som også er fine i fjellskoa sommersdag ))

Ønsker dere en fin og kreativ dag

11 kommentarer
    1. Her var det -3 da jeg sto opp i dag. Og jeg våget meg ut for å prikle tomater i solen, da gradestokken endelig viste +3 litt utpå formiddagen 🙂 Orket ikke gå tur i dag, men har vært ute i solen lenge likevel 🙂 Jeg kastet til og med jumperen, og fikk litt sol på hvit hud 😀
      Jeg var innom Sandnes Garn i dag for å se om jeg fant noe spennende. Og de hadde mye tilbud, noe som fristet, men jeg tok meg ikke råd til noe denne gangen. Kjekt å bare kikke litt også 🙂
      Godt med strømper, selv om du ikke skal ha dem selv 😉

    2. Eva: hvor har du dine tomatplanter no ?mine er fortsatt på kjøkkenet,for det er ikke så varmt i drivhuset siden det ikke er varme i den,strømpene får nok eiere etterhvert,men godt å ha etlager om noen skulle trenge også

    3. Mine tomatplanter står i vinduet på badet. Det er knøttlite, men jeg fikk plass til alle. Badet er ikke glovarmt, for jeg trives ikke med alt for mye varme der, og i vinduskarmen er det litt kjølig, for det er et vindu som ikke er av nyeste og beste kvalitet 😉 Det virker som plantene trives godt der, så der blir de stående en liten stund til 🙂 Jeg har ikke drivhus, men har lurt på å kjøpe et lite av plast, med sånne plastteltvegger. Men har ikke bestemt meg helt enda. Utover det, har jeg jo terrassen min som er overbygget, lys og lun 🙂

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: måtte gå gjennom snø ned til veien i dag ja,men mye er det ikke,et par cm bare,sola skinte i dag så noe smeltet,har meldt regn i morgen,da reiser sikker det meste )men ja det snødde tett i går

    5. Eva: mine står på kjøkkenet,er sikkert litt i varmeste laget der,må potte om tomatene jeg også,,snart kan jeg sette dem i drivhuset på dagtid og heller bære dei inn i huset om natten,da vokser dei ikke slett så fort

    6. Jeg dristet meg til å ha mine stående ute litt i dag, i solveggen, sammen med meg mens jeg solte meg litt 🙂 Det var ikke så lenge 🙂 Jeg hadde også mine på kjøkkenet, men fant ut at det nok var litt for varmt der.

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg