det var kaldt

ja gårsdagen var isande kalde,4-5+ det er no så,men fy for iskalde nordavind,og skyt var det også.

I dag derimot er det 0- ute og knallblå himmel,så dagen i dag blir fin den.

No skal jeg ta bussen i dag bortover,det er fotpleie og raking av legger som står på programmet i dag )) og jeg gleder meg.

I går satt jeg og tenkte,siden jeg ikke hadde 3 aktiviteter uken føre ,så må jeg ta det igjen denne uken,i går ble det langtur ,jeg fikk med ei venninne og vi gikk deler av turen sammen,jeg hadde en stopp hjemme hos henne ,før jeg tok en liten ekstratur før jeg gikk hjem igjen,så det ble 2,5 times spasertur i går )) og med en god time mandag har jeg fullført ukens utfordring,da er det forige ukes igjen og det skal eg få til )

turen gikk yst i bygda der veien slutter,og her blomstrer plommetrea med noen søte små plommer på størrelse med cherrytomater

her ser vi hjem til Leira,et lite stykke å gå hjem igjen


kald vind,det gir bølger,men det var en fin dag
 

20 kommentarer

Siste innlegg