dagen ble ikke så verst

da jeg stod opp i dag hadde jeg planer om å bure meg inne,det var lite som fristet ute,jeg har litt småstrikk innimellom andre ting og nå har jeg noe lite ferdig )

et par fargerike vaskekluter,kjøpte 2 nøster på 100 gram så det blir nok til iallefall 4 til

og et par friske fine barnesokker )

jeg har nok et sokkepar på pinner og en sommertopp til meg selv,men den må eg ha ro rundt meg for å strikke på,da nytter det ikke å ha gubben hjemme hi hi

medan jeg satt fikk jeg lyst å lage noen boller,så boller ble det

nesten 100 i antall ,gode var dei også ))

men så ble no det bedre vær ute ,da kledde både jeg og mannen oss og gikk en tur ut i hagen,og hagesesongen kom i gang )

Vi fikk klippet bærbusker og hekk + en grønn tuhja som jeg ikke vil la vokse seg til et tre

denne hekker plantet vi som grønn levegg mot vinden og den vokser utrolig fort og mye hvert år,så i år klipte vi den ned til det halve

slik såg det ut før vi klipte,dere ser den var mye høgre

og innen sommeren er omme ,så er den nok snart like høg igjen )

ellers fikk jeg ryddet i et blomsterbedd langsmed elva,så nå ser det ganske bra ut ,det var godt å få styre litt i hagen,men ikke for mye i gangen,for ja jeg kjenner det i ryggen,desverre er dette en jobb min kropp tåler dårlig,så en får lære å ta bare litt i gangen  ))

Ønsker dere en fin lørdagskveld

14 kommentarer

Siste innlegg