Do til miniatyrhuset

ja i dag ble det do i huset,det jeg hadde planer om å bruke som gang ble do istedenfor,og vasken,ja den måtte instalerast i enden på gangen,men var det ikke litt sånn i gamle tømmerhus )

det ble et blått toalett )) noe så fansy som dolokk ble det ikke,men en kan løfte doringen da

vasken fikk plass på den andre siden av rommet

gullkrane ,ikke noe dårligere enn det )

en får iallefall sitte i fred her bak veggen

jeg har lært av lady august no,så dette har jeg skåret ut i isopor ) krana på vasken er en stift fra bunnen av en kasse,og den vi spyler ned do med er en liten knott en bruker på scrappekort )

når jeg først holdt på ,tenkte jeg att en ny rist til kulegrillen hadde vært ok,så jeg gikk en tur bort i fjøsen og lette,joda jeg fant noe som kunne brukast

det var bedre ja )

Ellers er det fortsatt forkjølelse som herjer frua,dagen i dag har vært den verste,heldigvis ikke kropsverk,men en nese som renn er og blir slitsomt .

ønsker dere en fin kveld

18 kommentarer

Siste innlegg