Grønt er skjønt

I går var jeg virkelig forkjølet,sånn kjempeskikkelig,i dag våknet jeg ,og etter frokost var det borte vekk,ikke snuet,ikke nysing ingen rennende øyne bare litt tung i hode,ja så for gikk det å bli kvitt elende ))

Så trodde jeg vi fikk regn i dag,men noen har virkelig villet meg vel,for det kom ikke regn,det var tørt og varmt ,13+no ) og jammen fikk vi litt sol også,så i dag gikk jeg min første tur denne uken og den var grønn.

turen gikk bak tunellen og der er det litt mildere en utenfor tunellen,så trærne spretter litt tidligere der,bjørka er i ferd med å bli grønn

rogna spretter

gråor spretter

bringebærriss ,det blir sommer i år også,for hva er vel da bedre en deilige villbringebær

jeg fant dei første fine kvitveisane i dag

fine steiner i sjøkanten

dei finaste grønne rosetter finner vi også i sjøkanten

det var deilig å gå tur i dag,nyte varmen og nyte å se att det spirer og gror ))

8 kommentarer

Siste innlegg