miniatyrhuset trengte litt mer hylleplass

ja siden jeg skaffet meg både kopper og annet så hadde jeg litt for lite å sette dette på ,og når jeg tenker etter så trenger enhver heim hyller både på stuen og på kjøkkenet,så dagens prosjekt ble å lage 2 hyller til huset mitt.

på kjøkkenet tenkte jeg att en blå hylle var tingen,her har jeg brukt ispinner,papp og noen tynne trelister

sånn ferdig opphengt på veggen og jeg fikk fylt opp i hyllene

komfyren måtte flyttast,men det går greitnå ble det bra med plass

så ville jeg ha en hylle på stuen,den er laget av tynne trelister,veggen på er noen trelister som fulgte med på noen læret jeg malte på en gang og under hyllene har jeg brukt en fyrstikk for å støtte hyllene det hele er limt på en hel pappbit

denne fikk et strøk grønnmaling,farger er viktig og jeg tror det var brukt masse farger i gamle hus

der fikk jeg plass til glass og litt andre småting )

passet fint den ) polkadropsene fikk plass i den lille kvite skålen med blå kant som nå står i hylla,så fikk eplene plass på fatet og på kjøkkenet bananer,det er greit å fordele godene og ikke ha alt på et fat

ønsker dere en fin fredagskveld

18 kommentarer

Siste innlegg