11 april

god morgen.Jeg kunne tenkt meg att det var 1 april i dag og att dagen var en stor spøk,men det er 11 og dagen er ingen spøk.

Hvorfor jeg tenker slik ? jo for ute er det kvitt ( på samme tid i fjor satt jeg berrføtt og koste meg i solveggen,i dagda snør det og det er bare 2,9+ grader,og nå som jeg sitter og skriver,så laver snøen ned ute,med lette små snøfnugg

kvite marker var det jeg våknet til

ikke nok med att det snør ute,men jammen er det tett tåke i fjella også

skal tro hva kråkemor tenker om dette været ?

og stemorsblomstene jeg kjøpte for å prise våren no,ja dei står der ute dei og har ikke fått kommet i jorden ennå,kanskje dei må få flytte inn i drivhuset i påsken ? vi får se,dette været har dei melt gjennom hele påsken her hos oss iallefall,så folkens,det er bare å godta det og ha en god dag uansett )

8 kommentarer

Siste innlegg