Gullungene fikk en utfordring

ja jeg hadde jo glemt att jeg ble en av frodiths gullunge hi hi ,og i dag kom en liten oppmerksomhet i forbindelse med den tittelen,og når hun først liker å utfordre,så utfordret hun på denne oppmerksomheten også ))

takker for denne frodith hi hi ,og fotoshoot har jeg tatt )

det første som kom dalande ut av posen var en bitteliten rød fjær,i første omgang får den ligge i kurven ilag med frukta

resten tok jeg med en tur ut i hagen

i påvente av fargerike blomster i beddet kunne jo disse pynte opp der ute

men alven ble litt småsjalu,og ville ha farger han også,så jeg skynte meg og ta dem bort til ham,og se så fornøgde da ))

men jeg forklarte ham att det skulle komme fargerike stemorsblomster,så jeg fikk ta dei fine røde fjæra igjen,for dei kunne heller pynte inne i den lille krukka i gangen

og her skal dei få pynte i påsken ))

Takk frodith for fine røde fjær ))

16 kommentarer

Siste innlegg