15 april

i dag er det fryktelig kalde vind,da spiller det ingen rolle att måleren viser 9,8+ det er bitande kaldt.

Det er tørt og opplett og forhåpentligvis god klestørk,for overnattingsgjestane våre dro videre i dag,sengeklea er på vask,og første maskin er ferdige,Siden det er vind hengte jeg dynetrekk ute på snora,ikke noe dufter så godt som klesvask som har fått tørket i vinden ))

Det har vært fullt hus her hver dag,vi har hatt 4 til overnatting ,resten har rulert med dagsbesøk,noen nede hos oss og noen oppe hos svigermor,men i går var det fullt hos oss begge,gjett om jeg var glad værmeldingane ikke stemte,det skulle snø og sludde,men i går fikk vi sol og ut på ettermiddagen ble det varmt i solveggen )

jeg kom litt ut av tellinga,men tror vi var 26 stk i heimen i går,da er det lurt å se hvor en setter beina i gangen ,for det var rimelig fullt av skotøy )

bare se det fine været vi hadde i går da ))

Trønderguttene våre ) storebror er flink å passe på lillebror.Vi gikk en tur så dei fikk bevege seg litt før den lange bilturen oppover starta ,gjør seg det .

Men no tenkte jeg å sette meg med fargeboka mi en stund medan andre vaskemaskin gjør seg ferdige ))

Ha en fortsatt fin påske da

17 kommentarer

Siste innlegg