miniatyr,lag en festlig bøtte av papir

jeg har sett en god del på nett i det siste,det er miniatyr som er spennende,og jammen er det masse fint å lage av enkle midler,som en bøtte av papir ))

Nå har jeg laget 2 stk,litt store ble dei og jeg er ikke helt fornøgd med hanken,så jeg prøver nok igjen )

her er det gjort klart for begge bøttene,jeg bruker klesklyper til å holde ihop medan limen tørker

klaffer til å feste hånken på

her har jeg montert på festa for hank ,limt en bomulstråd rundt bøtta både oppe og rundt bunnen,ja jeg har limt på en bunn som er en sirkel av papp,og hele stasen maler jeg kvit

jeg limer fast et motiv med decopagelim,motivet er en serviett

et annet motiv på den andre siden av bøttene )

2 bittesmå bøtter laget av en tom dopapirull ) ,litt stivt,så jeg vil prøve igjen med embalasjen til en surkålpakke hi hi

15 kommentarer

Siste innlegg