Mykje smør,………..

I dag har jeg hatt en fin dag,for selv om nakken og hode ikke var eller er på topp så ble dagen fin alikavel.

Det var en topp dag i Volda selv om regnet helst skulle vært borte,for noen butikker hadde gode tilbud i dag,ja det var faktisk tilbud på akkurat det jeg trengte hi hi ,men siden jeg tar bussen så må jeg vente litt med shopping og etter mye trakking og prøving gikk jeg og kjøpte lunch,og du snakker om smør ,det var nemlig mykje smør til den maten jeg kjøpte

tror det må være minst 50 gram smør i den skålen til en liten brødskive,når maten var fortært var det like masse smør igjen i skålen.

Om et par uke skal vi i barnedåp,da passet det att alle kjolene i dag var 30%  avslag på og ja jeg fikk en kjole som passet til slike anledninger

Jeg trengte langbukse også,30% avslag på alt i butikken til cubus,og siden jeg hadde god tid kunne jeg ta meg tid til å bli med i kundeklubben,da fikk jeg plutselig 10% oppå dei 30 som var,med 40% ble det 2 par bukser ) og 3 topper,da kan ikke jeg klage på shoppingen hi hi ,

Frisørtimen var en sann nytelse,så nå ser jeg ut som folk igjen hi hi ,ønsker dere en fin kveld

12 kommentarer

Siste innlegg