det snør tidelibom -21 april

i dag var det en 5-6+ grader da jeg stod opp og ute regna det

plattingen var som et blankt speiel

dette var ikke så fristande å gå ut i,så her ble det litt husarbeid på førmiddagen.

Vel jeg har gode klede,så ut på dagen kledde jeg meg og gikk en tur alikavel

grønt og fint på jordene nå,jeg kom ikke rundt hele garden før ei venninne ringer,hun vill ta en tur ) så jeg rusler hjem igjen ,og hjem kom jeg i tide for på vei ned igjen begynner det å snø,og jeg kommer meg under tak i tide

vel venninnene mine kommer,det blir kaffe og krydderkake,den gode praten og litt strikking,og da damene drar er det tett snøkave ute,ikke det været jeg ville ha da

var det ikke vår vi skulle ha no ? hmm jeg har iallefall planer om å fyre opp i peisen no

 

18 kommentarer

Siste innlegg