våren ligger der

Selv om halve dagen var preget av snøvær og alt var kvitt ute i dag,så reiste den snøen fort når det sluttet å snø og jammen fikk jeg litt sol også )

Jeg benyttet anledningen til å gå meg en tur ut da,måtte jo det )

den vakre blå himmelen kommer tilsyne

sola tinte fort snøen som hadde lagt seg og med det så kom det dråper =) og ja våren utvikler seg selv om dagane er preget av snø og kulde ispedd med noen tørre dager med kalde vind,nå begynner rogna å komme i blomst

heggen står i knopp og snart hr vi dei nydeligste kvite blomsterklaser som dufter av sommer og sol )

jeg øver meg på dråper ) tror jammen jeg fikk en med naturen inni )

ja jeg fikk trill runde dråper også ,øving gjør mester var det ikke så ))

Det ble en fin spasertur,og godt var det å få gå en tur,ønsker dere en fortsatt fin kveld

6 kommentarer

Siste innlegg