2 mai

det er bare 1,5+ når jeg står opp,men ikke frost,da er jeg fornøgde )

nå derimot viser måleren 24+ i halvskygge,dagens værbilde blir fra en morgenrunde i hagen og beite på oppsiden av hset vårt ) det var bare så herlig å rusle litt i sola

nå i helgen har pinseliljene sprunget ut,og jeg har et langt bedd fullt )

jeg måtte sjekke ut soleiehoven bak grønnsakshagen,og yess dei kommer,mange knopper men en hadde foldet seg ut

turen går opp markane bak huset

her blomstrer skogsyren,en fin liten urt som godt kan drysses i salaten,da den har en fin syrlig smak av sitron )

vi har viltvoksande humle i utmarka,den har begynt å klatre trærne no

nesten nede igjen

og i dag fikk oliventreet mitt som jeg nå har hatt minst 3 somre fått komme ut i sola,så setter jeg den inn i drivhuset til natten ))

No tar eg med strikket mitt og stikker bort til grannen ) ha en fin dag da

8 kommentarer

Siste innlegg