11mai

hjelpes kor fort tiden går.

Jeg mener bestemt att det var meldt regn hos oss i dag også,men neida her kan vi nyte nok en solskinnsdag )

dagens bilde tok jeg ute på verandaen nå ) kan ikke klage på dette synet. Det var 7.5+ da jeg stod opp,nå er det 3.9+ hmmmm ,ja ja om en halv time dukker solen opp og da blir det fin temperatur ute ))

Treet som dere ser her forran løda vår har blitt et vertshus,jeg oppdaget det her om dagen )) for i kløfta der greinene deler seg oppdaget jeg att plommetreet hadde adoptert en blåbærplante hi hi

og jammen kommer det blåbær på den også )) ikke verst det,et tre med både blåplommer og blåbær ))

I dag tar jeg jobbfri her i heimen,jeg har planer om å gå en tur,besøke ei venninne og ellers nyte dagen,er litt tung i hode,så da er det på tide å roe ned litt ))

ønsker dere en nydelig fin dag

 

 

11 kommentarer

Siste innlegg