farger

siden vi fikk nok en deilig solskinnsdag i dag,ja da ville jeg prise dagen med farger ) jeg har vært på spasertur og jeg har besøkt venninne,det har vært veldig koselig,og på vei hjem ja da måtte jeg leke litt ))

utsikten til venninna mi er det ikke noe å si på,

fargene er bare så utrolig vakre nå

løvetanna er på vei,mer noen steder enn andre,men jeg elsker den fargen

vårkålen lyser opp den den får lov til å formere seg

en ny farge i naturen lilla ) nå blomstrer engkarsen

og rosa ) naturen har virkelig fine spreke farger

måtte ta noen selfier på vei hjem,jeg startet med et froggebilde,ja frodith liker att vi frogger litt ))

som dere ser er fruen også ganske så fargerik idag )

så stor er tønna mi

dagen i dag er til for å nytes )) og det gjør jeg hi hi ,ville bare ønske dere en fortsatt nydelig dag ,og husk å omgi dere med farger,det hjelper på humøret )

16 kommentarer

Siste innlegg