12 mai

en mild dag da jeg stod opp,11+ og skyet,nå er det hele 15.5+ ))

duftskjærsmin og fagerbusk her oppom huset,det er vakkert når dei står i full flor ))

kuleprimulaene lyser virkelig opp i beddet i påvente av att rhododendroane skal blomstre.

Jeg har mange venner i hagen min,dei er skapt ab betong,men jeg er glad i dem alikavel hi hi ,vil dere hilse på dem

turtelduene kom først ))

en ørn måtte jeg ha,den vokter hagen )) og er tung som fy

disse tykke småfuglene er nok ikke i ekte sement,selv om att jeg tar dem inn i fjøsen om vinteren ,sprekker dei og den ene har misset bakenden,men det synes ikke der dei står

denne søte uglen fikk jeg av elsdte datter,hun har fått med seg hva ho mor liker hi hi

siste innkjøp var denne dragen

har lyst å få laget en hule til den,men hvet ikke hvordan ennå.

Men det har dukket opp noe mer her på muren,mon tro hvem som har laget til denne :=)

Stein er bare så vakkert ,ikke sant ) ønsker dere en nydelig fin dag

 

16 kommentarer

Siste innlegg