13,3+ og bobiltur

god morgen.ja i dag er det skyet hos oss og 13,3+ det har sikkert regnet litt,men veien er stort sett tørr ut,så mye regn er det ikke snakk om.

I helgen hadde vi vår første overnatting i bobilen,vi var ikke langt avgårde,men får uansett følelse av å være på ferie ))

i det vakre været gikk turen til sogn og fjordane,turen går mot Åheim og videre mot Stadt

på vår vei møtte vi noen fine gås,og her fikk vi en fin posering

vi kom opp på fjellet,her kler vi oss om og går på tur,skiltet her står på toppen ) 408 moh her kommer noen bilder fra turen oppover

det var mange småfugler i fjellet,denne klarer jeg ikke å identifisere ,men den var festlige )

toppen,helt herlig ) varmt og knusktørt selv på myra,vi beveger oss nedover igjen,da roper mannen min og jeg ser opp,jeg får et nærmøte med ørna

mon tro om vi var nerme en unge eller et reir ? den kom igjen og igjen mot oss ) alikavel ikke det enkleste å fotografere

vel nede på parkeringen tar vi en runde på en etecene

Dragseide,en utecene hvor dei har fremvisninger ,skuespill,her kristnet Olav 4 fylker i 997

her møtte jeg på en vakker liten fugl,en banditt ? i så fall en søt banditt

en steinskvett ))

det var en nydelig fjelltur med mange flotte inntrykk ,veien går videre men det får dere i nytt innlegg ) ønsker dere en fin dag

18 kommentarer

Siste innlegg