Vi kjører videre

ja etter en nydelig fjelltur kjørte vi videre.

Vi kjører til Hoddevik,ferieparadiset for alle surfere,selv surfere fra Australia finner veien hit,for her er det ikke skumle haier og maneter i vannet

her var markane og fjellsiden dekket av kusymre,aldrig før har jeg opplevd slike mengder som her

det er så grønnt og vakkert

det var mange haveller her,en festlige og fin andefugl,tror dette var en flokk hoer,for hannen er betydelig større og har lang stjert

folk går på vannet ) å ja det var flere surfere utpå,men ikke mye fremdrift da det var mangel på bølger

vi gikk ut på en molo og tok bilde inn mot land,en lang og flott kvit sandstrand,helt nydelig

vi tenkte først å campe her men ombestemmer oss,så turen går videre ,vi kjører opp alle svingane

Her ser vi Leikanger

her har dei en hel hjortefarm

vi kjører innom Selje,men det er tomt på campingen der,da bestemmer vi oss for å kjøre videre mot Måløy,det er en campingplass der på Deknepollen,Sandviken heter den og der er det folk ) vi camper

det var godt å få parkere,og middag ble laget,etter middagen gikk vi en kveldstur før vi såg på melodigrandprix

Når natten kom sov jeg godt,så mye bedre en hjemme hi hi

Jeg gikk en liten runde på campingen før frokost

en vakker plass å campe ) og det beste er att det bare er en liten 5 minutt å kjøre innom mine foreldre ,så vi besøker såklart dem på heimen )) det var en veldig koselig førmiddag.Da det var middag tok vi farvel,min far var trøtt så det ble nok middagslur etter middagen.

Vi kjører hjemover,men vi tar en avstikker opp i Hjelmelandsdalen,der er et skisenter og et digert hyttefelt,var der jeg som jente gikk på ski når skulen hadde skidag,her lagde vi oss middag også

vi kjører siste bit hjem igjen,det var en nydelig fin helg.