2 juni

lettskyet og 10+ i dag,og natten ja den var fin ) sånn ca 3 i natt var himmelen rød

ikke verst det når du må en liten tur opp i nattens seine timer )

det tegner til å bli en fin dag )

Selv skal jeg ta bussen om en liten halvtime,nålestikk står på agendaen ( noe kjennes litt feil i kroppen så jeg skal ta en crp for å sjekke om jeg har en infeksjon,er ikke syk men tok en opperasjon for en uke siden,og der er det noe som ikke kjennes godt ,så får vi se  da om det bare er tiden som må til eller en pencilinkur.

En tur bortover for meg blir fort en hel dag,for når en bare har skolebussen så må en vente til kl 14 med å ta turen hjem igjen,og da er det jo veldig hyggelig att været er på min side )) så får vi se da,er jo mye som frister på butikken og slike dager er det lett å spandere på seg noe nytt hi hi ,skal iallefall lage meg en fin dag )) ønsker dere alle en fin fredag

25 kommentarer

Siste innlegg