Rhododendron igjen

jada jeg har vist masse rhododendronbilder,men dei er hjertebarna mine i hagen og nå blomstrer dei mer enn sist jeg viste bilder,så bær over med meg hi hi

denne kommer no,den er gammel og kom til meg i godt voksen alder ) nå er selve busken ikke så vakker,den har misset masse av bladene og ser litt naken ut,men så vakker når kruna er i full blomst

her ser dere hele busken,i forkant har jeg en kvit og bak den som nå kommer i blomst har jeg en lilla av den gamle sorten som blir stor,den får 1 rosei år ) planen er att den skal vokse og fylle denne gamle så det blir som en busk med to farger )

nå kommer denne lilla for første gang sånn skikkelig,jeg fikk den med en nabo for mange år siden,trodde ikke den ville overleve og har flyttet den 3 ganger før den fant sin plass og begynte å vokse

se så vakkert,denne har ikke så store blomsterklaser som den andre lilla jeg har,kommer snart bilde av den andre også,ser det begynner å vise farge på knoppane )

er det rart att jeg elsker denne vakre planten,og siden min kjære har funnet stødige heller til meg over et par 3 ettapper og vi har duk under og singel mellom ,så er det ikke mye jobb for meg som har en kranglete helse ))

12 kommentarer

Siste innlegg