Lupin

En svartelistet blomster,men jeg elsker den ) i min hage har jeg kontroll så den ikke sprer seg,men danner en vakker hekk langs elvekanten,nå blomstrer den og jeg nyter synet av disse fantastisk flotte blomstrane

selv om mine ser lilla ut alle så er det ikke samme lillafarge på alle,

noen er lilla og kvite

noen er lilla og rosalilla

ja som dere ser lilla er ikke bare lilla på disse vakre skjønnhetane )) jeg er heldige å ha en dyp rød også,den har såvitt begynt å komme no

humlene koser seg i blomsterhekken min

jeg har en vakker lys rosa lupin også,men åkersneglene spiste den opp ( det gode er att sneglene ikke klarte å spise roten så nå kommer det nye små skudd

så får vi se,kanskje denne vokser nok til å få blomster seinere i sommeDagen startet rolig i dag,den første salaten ble laget med ingredienser fra egen avling

redikker,gressløk og spinat ) etter middag ble det spasertur,25000 skritt,men så ble jeg jammen sårføtta etterpå også,så nå sitter jeg i ro resten av kvelden tenker eg ))

25 kommentarer

Siste innlegg