alle gode ting er tre ,eller?

Jeg snakker om sofagruppa,ja for den er ikke så fin om en går tett på,i går forsøkte jeg å skjule skavanker med silkebånd,men jeg ble ikke fornøgde (

I dag begynte jeg med godt mot å lage en ny sofagruppe,og heldigvis lagde jeg ferdige bare sofaen i førsteomgang,ja for den ble ikke som planlagt den heller

den føste sofaen,den var prikkete av limen som gikk gjennom stoffet,det var limsøl o hjørna og jeg limte på silkebånd for å skjule det

ryggen var ikke stort bedre ,for når jeg fikk sove på det var ikke disse silkebåndene særlig fine

og skrekk og gru om sofaen velta for understellet var alt annet en vakkert.

I dag tok jeg fatt på ny,jeg kunne ikke være bekjent av et så slett arbeid,og ny sofa ser dagens lys

den nye sofaen er pen å se på,alle delene er sydd med når og tråd for hånd,ikke noe tull denne gangen

ikke noe å si på ryggen heller

og skulle den kolve ,ja så ser denne bra ut på understellet også ) Sånn skal det gjørast,sy lommer med nål og tråd ,putte pappen inni lommen og så sy ihop siste kanten ))

Men hvorfor er jeg fortsatt ikke fornøgde da ?

sofaen ble liten ( for lav og for en sofa å være litt for kort,ryggen må være høgre,jeg må bygge opp setet så gubben kommer høgre opp,ja ja,jeg får justere innmaten til stolane før jeg setter meg til å sy stoff,så får ny sofa komme tilsluttgir meg ikke før jeg er fornøgde hi hi

16 kommentarer

Siste innlegg