småfolket mitt

I dag har jeg vært dukkemaker igjen,for dukkemor måtte også få litt mer stabil kropp og mer hverdagslige klede )) nå passer dei bedre inn hos meg ja

et enkelt rosa skjørt og rød jakke med sideknepping,jeg har sydd på trykknapper,mulig jeg dekorer jakken med noe,vi får se,kanskje et par fine knapper for utseenden sin del )

Jeg surret armer og overkropp som på mannen i heimen,men ikke beina,for hun hadde en fin mammalukke som passet fint ,og den kan hun bare ha på seg

ja nå liker jeg småfolket mitt mye bedre )) kledene kan tass av og på og jeg kan lage en liten garderobe etterhvert )

Ellers har jeg fått malt alle takene i huset i dag,det har jeg ikke tatt bilde av,men det gikk fra brunt til kvitt så nå er det klart for listing ,det får bli i neste uke )

 

14 kommentarer

Siste innlegg