en fin helg

Da var helgen over,vi fikk en fin helg hos min mamma og pappa og beste søster såklart

det var Måløydager,vi gikk en tur ikke mye som skjedde igrunnen ,men tivoli var der og salg på alt av klede.

Lørdagen var kalde,det regnet litt og det var kald nordavind,så turen nede i byen ble kort,søndagen var lun på førmiddagen og jammen fikk vi litt sol,så kom regnet og vi dro hjem igjen .

Vi spiste god middag på lørdag,hva som skjedde hvet jeg ikke men en finger på høgre handa bestemte seg plutselig for å være vonde ( altså jeg spiste no bare middag.Nå svelger jeg smertestillande og betendelsesdempande så jeg er trøtt og sløv,men smerten er der lell,iallefall om noe skal gjørast så fingeren kommer i bruk ,sukk får bare håpe det går fort over,men hva skjer,jeg bare spør jeg .

I dag plaskregner det ute ,det blåser og det er bare 8+ ,værbilde har jeg ennå ikke tatt,kanskje like greit ) dagen blir nok fin alikavel,har mange blader jeg fikk med min mamma ,så jeg kan lese mye,og jeg skal tenke på reisekofferten til Islandsturen,det er i grunnen bare å gjøre den klar,for tynne lette sommerklede behøves nok ikke på den turen )

Ønsker dere en fin dag

28 kommentarer

Siste innlegg