30 juni

og her nytes hver time av dagen ,for vi har virkelig hattt et par solfylte varme dager på høyde med en dag i syden ) da må livet nytes ikke sant )

Frokosten ble pådekket ute på verandaen,markisen måtte ut og skjerme litt for sola ) så ble det litt hagearbeid ,i bare bikinien kunne jeg kose meg ute i hagen,jeg bar ut tomatplantene,dvs busktomatene,har 4 andre og dei har store potter ,busktomatene fikk større potter,mere jord og gjødsel,så håper eg att dei ikke tørker så fort ut når svigermor skal passe dem når vi er på ferie )) må si det ble rimelig fullt i drivhuset no så møblane mått ryddes unna

bare en gang før har jeg fyllt opp så mye ) j ja ,jeg håper det går bra når vi er borte i år også

den første tomaten har kommet,og det blir mange etterhvert )

paprikaplantene har omsider begynt å danne blomsterknopper,så blir det vel paprika på dem i år  )

ja druer,behøver vel ikke si så mye om det ,det blir masse )

da jobben var gjort ryddet jeg og klipte litt kanter rundt løda før vi tente opp grillen og både lagde og spiste middagen ute ,livet kan liksom ikke bli så mye bedre enn dette ) etter middagen måtte jeg rusle en tur,for bak huset var det bare så altfor varmt å sitte stille,)

No er det utrykt for litt regn i helgen,får vi det må vi bare ta det,men er vi heldige så har dei bommet med meldingane hi hi,bobilen er snart ferdigpakket for tur,og jeg gleder meg

19 kommentarer

Siste innlegg