4 juli

God morgen.Ja dette blir nok siste innlegg fra meg på en stund ) i dag skinner solen,og det var bare 8+ da jeg stod opp,men det blir fort mye varmere bare sola får klatret fjellet

det er bak dette fjellet sola gjemmer seg,men om ca 5 minutter dukker den opp over toppen ))

no sier dei på værmeldingane att vi får regn ut på dagen,kommer det er det ikke noe en får gjort noe med.Dagen starter med begravelse,det er trist når noen forlater oss,det begynner å tynnes faretruende fort i rekken blandt dei eldre her på bygda,og det gjør fryktelig vondt for jammen er vi et spleiset folk her inne siden vi er så få,

Pakkinga til ferien er så godt som ferdige no,et skopar må klarerast så er jeg klarog da håper jeg vi kommer oss avgårde i morgen så har vi god tid uten stress.

Se her ja nå kom sola )))

Det har vært et spesielt år for oss på mange måter,og mange triste ting har skjedd,som f.eks at min pappa ble så dårlig att han ikke lenger evner å stå på beina og måtte på heimen,for meg har det vært vanskelig  ta innover meg,men har nå innsett att sånn er livet no.

Livet begynner å bli godt igjen på mange måter og jeg skal virkelig nyte året sommerferie ,skal foresten feire 35 års bryllupsdag også i ferien )) det er noe å glede seg til det hi hi .ha en nydelig fin dag

 

20 kommentarer

Siste innlegg