Briksdalsbreen

Ja den turen har jeg og min mann tatt noen ganger nå,men min svigermor som nå har nådd en voksen alder har ikke vært helt inn i dalen,i tillegg har vi fortsatt besøk fra Asker,hun har heller ikke vært der inne,så i dag inviterte jeg damene med på tur,og min mann måtte pent være sjåfør for 3 damer hi hi .

Jeg kjøpte bilett til meg og svigermor for å bli kjørt opp bakkane,men vi måtte gå et lite stykke da :)) dei to andre gikk hele veien,dagen var fin,vi fikk kald vind ved breen men fant oss en lun krok til nistepakken og kaffe 🙂

I dag var det i grunnen greit å bli kjørt opp bakkane,vi fikk regndekken over oss og det trengtes for vinden blåste fossen som en sky over veien hi hi ,vi slapp å bli våte 🙂

synes breen var ekstra blå i dag eg

det er så vakkert her oppe

kjekke reisefølge 🙂 og vi har kost oss

vel nede igjen ble det is i solveggen,vinden la vi igjen oppe ved breen og nede ved start var det vindstille og svært varmt.

Da vi kom hjem inviterte jeg like godt damene på middag,vi grilla og koste oss,dagen har vært superfin :)) nok et minne i minneboka

22 kommentarer

Siste innlegg