Opptatt

jepp jeg er opptatt,var det i går også og blir det i dag med :)) det er slik att jeg lager fotobok,og da må bilda først lastes ned til fotobutikken før jeg kan lage fotoboka,i går begynte jeg etter frokost og lastet ned bilder til midnatt,phjuuuuuuuuuuuu og jeg er bare halvferdige,så da blir både jeg og pc opptatt i dag også.

Har lyst å lese mange blogginnlegg men eg får lese meg opp etterhvert som jeg får tida :))

Siden det tar så lang tid så får jo jeg gjort litt i heimen mellom slagene,i går var det klesvask så ringer mannen som er i naustet,trodde jeg,han var på kaia med fiskestang og lurte på om jeg ville ha makrell :)) klart jeg ville men måtte da komme ned og ta fisken selv hi hi

2 til middag og 2 som yngste sønn skal ha til agn,ja han vil sette krabbeteiner og trenger agn 🙂 så i dag tenker jeg middagen er planlagt og så blir det nok litt plukking av solbær innimellom nedlastingane.

Det er 18.8+ ute og det blåser,men det er opplett og tørt.No melder dei vind i liten storm styrke utover dagen så her har vi sett hagemøbler litt i le så får vi bare passe på .

Ønsker dere en fin dag,jeg får begynne den langtrekkelige jobben hi hi

 

12 kommentarer

Siste innlegg